Kernel Digital

Kernel Digital

Відкриваємо аграріям світ цифрових інновацій

Ми у соцмережах:

Високий рівень ефективності агровиробництва, зростання врожайності, зниження собівартості, створення конкурентної продукції – це те, у чому компанія Kernel досягла високих результатів включно завдяки залученню сучасних передових технологій. Ми відкриваємо доступ до інновацій Kernel, щоб розширити можливості українських агровиробників та максимально розкрити їх потенціал.

ПРО НАС

Впроваджуємо цифрові технології в агробізнес з 2015 року

IT-експертиза доведена практикою у Kernel

Команда з 200 професіоналів

Ми допоможемо вам заробляти більше,
отримати дієві диджитал-рішення, оптимізувати витрати!

Заробляти більше з кожного гектара завдяки залученню інноваційних рішень та технологій

Отримати дієві рішення для агробізнесу - від інтеграції готових продуктів до розробки сервісу під ключ

Оптимізувати витрати
та час завдяки диджиталізації процесів

ЩО МИ ПРОПОНУЄМО

Farm Management продукти

DAB Планування 
  • Дозволяє уникнути агрономічних помилок на етапі планування та отримувати високу ефективність і дохідність від вирощування культур
  • Мінімізує людський фактор
  • Моделює фінансові результати на кожне поле, враховуючи особливості технології та історію поля
DAB Виконання
та Моніторинг
  • Допомагає досягти змодельованого фінансового результату завдяки централізації функції реєстрації та контролю усіх операцій згідно з планом
  • Автоматизує взаємодію команди виробництва
  • Здійснює моніторинг руху техніки та автотранспорту, застосування добрив та ЗЗР, витрат палива, обсягу та якості техоперацій на полі, обліку праці механізаторів та водіїв
  • Дозволяє організувати переміщення товарів та їхній облік в безпаперовій формі через мобільний додаток
DAB Скаутинг 

Інструмент для збору даних та кишеньковий помічник агронома, що містить усю необхідну інформацію про поле. Працює також і в офлайн-режимі, що дозволяє проводити обстеження в зонах слабкого покриття

DAB Паспорт поля 

Це своєрідна база даних, де агроном може знайти всю необхідну інформацію про поле: від погодних умов та технічних операцій до економічних показників у кожному сезоні

DAB Агpохімлабораторія

KernelLab – лабораторна інформаційна менеджмент-система (ЛІМС), що призначена для управління зразками, реактивами, результатами досліджень, персоналом, обладнанням та іншими корисними активами лабораторії.

Переваги лабораторії:

  • Дозволяє контролювати потоки робіт та документів
  • Оптимізує збір, аналіз, повернення та звітність даних випробувальної лабораторії
  • Забезпечує цілісність даних та є важливим інструментом для прийняття правильних та вчасних стратегічних рішень у виробництві.
DAB Калькулятор
норм добрив 

Інструмент для визначення необхідної норми добрив через розрахунок потреби в дієвих речовинах з метою отримання запланованої врожайності по культурі

Data Science 

Підрахунок густоти

За фотографіями з дронів за допомогою нейронних мереж здійснюється оцінка густоти, якості посіву та інших характеристик (середня відстань, відсоток двійників, і пропусків, відсоток рослин, які знаходяться у межі до 10% відносно середньої відстані тощо)

Підрахунок зерен
соняшника та кукурудзи

Підрахунок та оцінка загальної кількості зернин у культурах здійснюється у мобільному додатку через фото.
У соняшнику оцінюється відношення запилених до незапилених зернин

Прогноз
врожайності

За погодними даними та фото із супутника прогнозується врожайність полів з пшеницею та кукурудзою

Цифровізація елеваторів 

Кількісно-якісний
облік (приймання та
відвантаження) 
  • Автоматизує основні процеси елеватора через карту бізнес-процесів, задачі та ролі виконавців. Здійснює основний облік по контрагентам та культурам, обрахунок підробітку та убутку
  • Надає можливість бачити оперативні залишки по місцям зберігання.
  • Аналізує дані для виявлення вузьких місць в проходженні процесів приймання/відвантаження.
Digital Twin –
Цифровізація параметрів
роботи елеватору та
термометрія
  • Забезпечує оперативний та централізований контроль за температурою зберігання, коли використовується декілька різних систем термометрії
  • Автоматизує формування журналу обліку температури в силосах (форма 66)
Автоматизація
роботи лабораторії
та інтеграція з обладнанням
аналізу якості

Пришвидшує процес проведення лабораторного аналізу і мінімізує вплив людського фактору на процес

Безоператорні вагові 

Для зважування без вагаря реалізована автоматична ідентифікація транспорту на вагах через технологію зчитування штрих-кодів чи RFID-карток.
Переваги рішення:

  • Пришвидшує процес проходження авто
  • Мінімізує вплив людського фактору на процес
Електронна черга 
  • Розвантажує транспортні шляхи безпосередньо біля підприємства завдяки буферизації транспорту у відповідних зонах
  • Доступна можливість викликати з потоку транспорт з відповідною культурою чи якістю
  • Для водіїв процес стає прозорим за рахунок сервісів, що демонструють загальну чергу
Мобільна ідентифікація
авто (МІТ)
  • Мобільний додаток, що реєструє задачі в’їзду/виїзду авто та ЗД транспорту та дозволяє фіксувати вивантаження автомобілів, старт відбору проб.
  • Доступна можливість отримати інформацію про будь-яке авто в процесі, на якому з етапів цей ТС знаходиться.
  • Автоматизує виконання задач у процесах внутрішньої логістики, що впорядковує транспортний потік.

Системи управління логістикою 

Система управління
логістичними
процесами 
  • Дозволяє керувати різними типами транспорту: від авто до залізничного
  • Проводить облік залишку товарів на складах
  • Передбачає інтеграцію з УЗ та готовність до е-ТТН
Портал автоперевізника
Transit Hub

Це цифровий міст до перевізників та водіїв, який дозволяє інтегруватися до системи логістики та взаємодіяти з ними через робоче місце автоперевізника, планувати рейси, мати доступ до електронної черги, вести облік транспорту та водіїв.

Моделі моделювання та
оптимізації логістики 
  • Алгоритми розрахунку НТВ норм транспортних витрат на основі драйверів в режимі реального часу
  • Моделювання НТВ за різними сценаріями
  • Оптимізація перевезень за різними критеріями (час, витрати, максимальне завантаження активу)

Документообіг Kernel Edocs 

Конкурентна перевага компанії залежить від ефективності внутрішніх процесів та взаємодії працівників компанії, а також від швидкості та простоти роботи з документами партнерів чи постачальників. Впровадження системи документообігу Kernel Edocs заощаджує час працівників та робить прийняття рішень швидким та прозорим.

Функціонал системи складається з таких елементів

  • Кабінет працівника (Мій кабінет), в якому об’єднані управління завданнями та всі важливі посилання для роботи
  • Модуль погодження договорів
  • Модуль юридично значущого електронного документообігу (ЕДО)
  • Модуль контролю виконання рекомендацій внутрішнього аудиту
  • Модуль погодження внутрішніх документів (процедури, інструкції, протоколи тощо)
  • База судових справ
  • Модуль погодження доступу до інформаційних систем

Digital HR-сервіси

  • Усі необхідні HR-сервіси у зручному форматі та доступі з будь-якого гаджету. Система передбачає такі сервіси:
  • Кабінет працівника – надає можливість замовити довідку, відзвітувати за результатами звітного періоду тощо.
  • Портал керівника – надає доступ до кадрової інформації, дозволяє взаємодіяти з командою, ставити цілі та оцінювати їх, узгоджувати відпустки, відрядження тощо

Microsoft Dynamics Navision

Управління контрактами

Управління контрактами постачальників та клієнтів в ERP дозволяє:

  • встановити ієрархію документів
  • управляти версіями
  • запровадити гнучку адаптивну систему погодження
  • використовувати шаблони типових договорів
  • контролювати виконання
Консолідація
фінансової звітності 
  • Автоматизація процесів консолідації фінансової звітності з метою скорочення термінів закриття фінансового періоду та формування консолідованої звітності
  • Інтеграція всіх облікових систем
Управління ризиками по
взаємодії з контрагентами
  • Автоматизація процесів з управління ризиками, пов’язаних з контрагентами.
  • Інтеграція із сервісами YouControl (YouScore) та внутрішніми системами
Інтеграція із системами
електронного
документообігу

Передбачає інтегрування з такими системами:

  • EDI-платформи
  • M.E.Doc
  • SharePoint
  • BPM-системи
Управління ПММ
  • Управління картками та лімітами
  • Інтеграція API-постачальників
  • Облік ПММ
Управління CashFlow 
  • Автоматизація процесів керування CashFlow (план/факт)
  • Інтеграція з обліковими системами
Дякуємо. Будемо раді співпраці!

Будь ласка, напишіть
свій запит на електронну адресу
[email protected]

або зателефонуйте на
+З8 (050) 700-01-11